بیانیه ارتش به مناسبت فرا رسیدن 31 شهریور، آغاز هفته دفاع مقدس


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 2 مهر 1393
بازدید : 95
نویسنده : رامین رها

ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه ای فرا رسیدن 31 شهریور ، آغاز هفته دفاع مقدس و نکوداشت یاد و خاطره ایثارگری ها و رشادت های دلیرمردان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران که با نثار جان خویش؛ عزت، اقتدار و امنیت را برای کشور به ارمغان آوردند، گرامی داشت. 

در این بیانیه آمده است:

گرامی باد سی و چهارمین سالروز دفاع مقتدرانه و مملو از ایثار و جوانمردی ملتی بزرگ که یکی از تابناک ترین مقاطع تاریخی در دوران حیات پر فروغ کشور اسلامی­مان را رقم زده و تابوی شکست ناپذیری استعمارگران تاریخ که دست استعمارگریشان از آستین رژیم بعث عراق بیرون آمده بود را شکستند.

دفاع مقدس هشت ساله ملت غیور ایران اسلامی در برابر کفر و الحاد جهانی، درسی بزرگ از ایثار، آزادی و شهامت و شهادت در پناه اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه را به تمام مستضعفان و مظلومان جهان ارائه داد و گنجینه ای ارزشمند از تفوق و برتری اراده راستین بر نادرستی و ناپاکی را برای تمامی جهانیان به نمایش گذاشت.

ارتش جمهوری اسلامی ایران، هفته دفاع مقدس را به عموم ملت غیور ایران اسلامی،امام خامنه ای و تمامی آزادی خواهان جهان تبریک گفته و اعلام می دارد در کنار سایر نیروهای مسلح و در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم، امام زمان روحی فدا، آمادگی کامل دارد همانند سال های پر افتخار دفاع مقدس و با قدرت و قوتی بیش از آن دوران، تحت رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی)؛ از نظام، کیان و آب و خاک ایران اسلامی دفاع کرده و تمامی تهدیدات علیه کشور را در نطفه خفه نماید.

 

 



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان یک کلاغ چهل کلاغ و آدرس kalagh khabarchin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 1067
بازدید کل : 62943
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

RSS

Powered By
loxblog.Com